Azza Izzura Enterprise PG0239258-P. Powered by Blogger.
RSS

Set Cadar Queen + Comforter


SI CADAR COTTON YANG SELESA
Nak tidur yang selesa harus ada tilam dan cadar yang selesa. Jadi awak perlukan cadar dari admin ini. Cadar yang lembut dan tak panas pasti membuatkan badan sangat selesa bila baring atasnya. Sesuai digunakan untuk awak yang sukakan corak yang ringkas.













































---------------------------------------------------------------------------------------------------

TIDUR NYENYAK DENGAN COMFORTER TEBAL
Cadar lavida datang lagi. Kini admin release sekali dengan comforter tebal. Bukan sahaja comforter sahaja yang tebal tetapi cadarnya juga tebal tau. Sekelilingnya mempunyai getah, golek-golek pun tak perlu risau ia tercabut.
Jom wassap untuk order : 013-4268676

LAGI TEBAL LAGI BEST🤪
Kalau boleh benda semua nak lengkap termasuklah dalam pemilihan cadar. Bila ada cadar nak kena lengkap sekali dengan selimut barulah best. Apakata pilih cadar lavida ini ia dilengkapi dengan selimut tebal. Bukan sahaja selimutnya yang tebal bahkan cadar ia juga tebal tau sebab didalam ia mempunyai span. Lagi best bila sekelilingnya ada getah, golek-golek pun cadar tak tercabut.
Jom klik link dibawah untuk pilih corak yang awak suka
...


SEINDAH NAMANYA
Seindah nama yang diberi, indah lagi cadar yang menghiasi. Cantikkan cadar 'Aisy' ni. Dilengkapi dengan selimut tebal, ia dihiasi dengan corak bunga pada selimut dan sarung bantalnya. Pasti lagi indah jika dipadankan pada bilik tidur awak.
Jom klik link dibawah untuk order

CADAR COMEL PASTI SELESA ðŸ˜˜
Alahai.. Comel-comel betul semua cadar ni. Materialnya yang lembut dan tak panas buatkan badan terasa sangat selesa bila menggunakannya. Yang lagi best set cadar ini datang sekali dengan selimut tebal yang bercorak sama dengan cadar tau. Pasti lagi berseri katil awak bila dipadankan dengan cadar yang comel dan cantik ini.
Jom klik link dibawah untuk order

BUAT PENGEMAR BELANG-BELANG
Apa belang? Cadar belanglah awak. Cadar ini antara dapat sambutan tau. Set ini datang sekali dengan sarung selimut.
Jangan lupa klik link dibawah untuk order.
...


HIASI DENGAN PLAIN TERBARU
Asyik tukar langsir baru cadar awak bila last awak tukar yang baru? Jom dapatkan koleksi cadar terbaru dari admin. Set ini mempunyai sarung selimut yang lembut dan selesa pasti melengkapi bilik tidur awak. Warnanya yang plain sesuai dipadankan pada bilik awak walaupun bercorak. Sesuai digunakan untuk mereka yang bujang dan yang dah berkahwin.
Jom klik link dibawah untuk order.

NAMPAK CURLASS UOLLS
WOW.. Sangat semua cadar ni. Khas untuk awak yang sukakan barangan berjenama dan ekslusif. Cuba padankan pada tilam dibilik awak pasti nampak curlas sangat tau. Barulah boleh bergaya macam orang kaya gituew. Banyak lagi koleksi cadar jenama yang terkenal.
Jom klik link dibawah...




..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Call/SMS/Whatsapp : 013-4268676

My photo
Bertam, Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia
Saya hanya menjalankan business ini secara online atau ambil sendiri.