Azza Izzura Enterprise PG0239258-P. Powered by Blogger.
RSS

Set Cadar VIRAL Anti Kedut



CADAR ANTI CABUT 😉
Khas untuk anda yang tidur lasak dan stress cadar asyik terkeluar dari tilam bila bangun tidur. Admin cadangkan awak guna cadar yang sentiasa kemas dan paling terlaris ini sebab cadar ini tidak mudah tercabut walaupun awak golek-golek diatasnya. Admin sangat galakkan mereka yang mempunyai anak kecil guna cadar ini.
Jom pilih warna cadar yang awak suka dengan klik link dibawah
Zaman sekarang ni semua benda nak mudah dan cepat. Jadi admin cadangkan awak guna cadar fifted anti cabut ni. Sesuai sangat untuk awak yang mempunyai anak dan sentiasa kejar masa.
Terdapat corak kartun dan plain. Cadar ini paling top digunakan oleh orang Korea tau sebab tak perlu susah-susah nak kemas tilam. Ia tidak mudah tercabut walaupun tidur lasak kerana ia mempunyai getah disekelilingnya.
Juga sangat sesuai digunakan oleh golongan remaja juga mereka yang mempunyai anak kecil. Mempunyai tiga saiz yang berbeza iaitu single,queen dan king.
Jom klik link dibawah untuk dapatkan koleksi cadar anti tercabut ni dari admin.


SET CADAR 3D VIRAL QUEEN WITH COMFORTER TEBAL 
5 IN 1
2 Sarung Bantal 
1 Sarung Bantal Peluk 
1 Cadar Viral
1 COMFORTER TEBAL 
Material : Cotton
Harga : Rm168 Siap Pos Semenanjung

















CADAR TEGANG TAK SUSAH NAK KEMAS 
[READY STOK]..
Seronok rasanya bila tengok cadar kita sentiasa kemas kan? Awak nak cadar sentiasa kemas haruslah pilih cadar lavida ini. Sekelilingnya mempunyai getah yang membuatkan cadar ini tidak mudah tercabut dan ia sangat mudah dipasang.
Mereka yang mempunyai anak kecil dan yang terkejar-kejar diwaktu pagi sangat digalakkan menggunakan cadar ini. Terdapat pelbagai warna yang menarik tau.
Jom klik link dibawah untuk order

TERLETAK KEMAS CANTIK SENTIASA🙂

Bestkan bila tengok cadar sentiasa kemas. Tak pening-pening kepala bila bangun asyik nak kena kemas katil. Mesti awak nak cadar macam ni kan? Apa kata jom guna cadar yang menjadi viral ini. Sarung sahaja pada tilam awak, terus kemas terletak dan nampak cantik sentiasa. Paling best bila anak-anak lompat-lompat pun dah tak tercabut sebab sekelilingnya mempunyai getah tau.

Jom klik link dibawah untuk order...


ELOK TERLETAK TAK SUSAH NAK KEMAS
[READY STOK]..
Lecehkan bila bangun pagi lambat mesti terkejar-kejar nak siap. Mesti tak sempat nak kemas cadar yang berselerak lepas bangun tidur. Jom selesaikan masalah awak dengan cadar yang memudahkan hari awak. Kali ini ada corak baru lagi tau. Cadarnya tidak akan mudah tercabut kerana mempunyai getah sekelilingnya.

Jom klik link dibawah untuk order

SI CROWN TAKLUKI BILIK TIDUR
Pernah dengar pasal cadar crown viral? Kini kembali lagi dan bakal menakluki bilik tidur awak. Cadarnya yang tebal sebab mempunyai span didalamnya akan membuatkan badan awak terasa selesa bila baring di atasnya. Anak-anak lompat pun tak perlu risau tercabut sebab disekelilingnya mempunyai getah.
Jom pilih warna yang awak suka untuk dipadankan pada katil awak dengan klik link dibawah


BE YOUR QUEEN
Cadar ini cadar yang menjadi viral tau sebab ia menjadikan kegilaan pada semua dan sangat menyenangkan penggunanya. Cadar ini mempunyai corak crown pada cadarnya dan mempunyai getah sekelilingnya. Sesuai digunakan oleh mereka yang dah berkahwin. Mesti si isteri suka terasa diri mereka queen tau. 😜
Jom klik link dibawah untuk pilih corak yang awak suka
..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Call/SMS/Whatsapp : 013-4268676

My photo
Bertam, Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia
Saya hanya menjalankan business ini secara online atau ambil sendiri.